مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 01:172022-04-24ورزشي

گزارش فارس از درخش آزادکاران در آسیا|استخراج طلا از اولان باتور با 50 درصد توان


نفرات اول قهرمانی کشور در حالی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کردند که حاصل کار 8 مدال رنگارنگ بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی راهی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی اولان باتور مغولستان شد که نفرات اول قهرمانی کشور، ترکیب کشورمان را تشکیل می دادند البته در این ترکیب نباید چهره های المپیکی و جهانی از جمله محمدحسین محمدیان، علی سوادکوهی، یونس امامی و رحمان عموزاد را نادیده گرفت، موضوعی که از دید یک سایت آمریکایی و همین طور اتحادیه جهانی کشتی نیز پنهان نمانده و به این موضوع اشاره شده است.

تیم ملی کشتی آزاد در حالی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد که کادر فنی به آن به عنوان یک چرخه نگاه می کردند تا با اعزام کشتی گیران به چند تورنمنت دیگر ترکیب اصلی برای بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی صربستان مشخص شود.

در این بین کشتی گیرانی بودند که شاید نخستین یا دومین حضور بین المللی خود را تجربه می کردند؛ رضا مومنی، داریوش حضرتقلی و محسن مصطفوی از جمله این ورزشکاران بودند که حاصل کار نقره حضرتقلی و برنز مصطفوی بود.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این باره گفته بود: مسابقات هدف ما، مسابقات صربستان و بازیهای آسیایی است، به همین دلیل پیش از اعلام این چرخه، برای احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از درخش آزادکاران در آسیا|استخراج طلا از اولان باتور با 50 درصد توان

گزارش فارس از درخش آزادکاران در آسیا|استخراج طلا از اولان باتور با 50 درصد توان